Glad Påsk!

Nu drar det i hop sig till Påsksmäll på vår hemma klubb Norrköpings BK. Jag vill önka alla Norrköpings ekipage lycka till! Lite extra till träningskompisarna i rapporten förstås! Kerstin och Rolf med Wilses Cito blev ju SBCH förra helgen så dom borde varra taggade. SM nästa?  Vi hoppas på uppflytt för Wilses Delta, Fandagos Vittra och Rissies Yrsel. Vi hoppas på bra resultat för Marhöjs Fixa, Äventyrs Ginza och Brukstorpets Athoz. Se upp för Olsagårdens Sky med Fredrik från Örebro. Dom såg ruggigt bra ut i höstas när vi tävlade i Kumla!

Torulf och Mats kommer att vara sökfiggar på lördagen medan jag stannar hemma och passar pensionatet. På söndag byter vi så då får jag vara funktionär och även titta på skyddet. Jag håller tummarna för Bettan med Rusa. Kul med en cattledog i skyddet.

Grytan har börjat bli tjock och är garanterat dräktig. Hon trivs med livet och ligger gärna på rygg i sängen med magen i vädret.

Kommentarer
Postat av: vio

GRATTIS!!

2009-04-10 @ 09:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0