Dom är sötast när dom sover....

I natt hängde jag för fönstren i valparna rum med mörka lakan för att se om det hindrar valparna att vakna så okristligt tidigt (ca 03.00), Det gjorde susen - fick sova till 05.00! Kan vara bra att tänka på nu när nätterna är så ljusa. Förra kullen sov mycket längre på morgonen men då var ju dom födda i november. Ganska mörkt då här på landet.


Så här gott sover Beyla efter att ha käkat och bajat



Berg-Tor somnade mitt i maten



Brinna användr Bestla som kudde



Bellman snusar sött

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad jag längtar nu när jag ser dom här bilderna :)Kul att få va med och hjälpa till i torsdags!

2009-06-27 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0