2dar gamla

allt fungerar helt ok , o det även utan att jag är där o styr, Beyla är jätteduktig , det är imponerande att de vet o kan o gör det rätt utan att gå på kurs o träna andningsteknik, hon är väldigt försiktig o noga med valparna , det är rent i lyann o vilken skyddsinstinkt de har, nu menar hon allvar när hon säger till , jag kom hem i går kväll efter ett ärende o mina 2 skällde o kerstin släppte ut dem för o hälsa på husse o beyla kom med ut o blicken i ögonen va inte o leka med till hon visste vem jag va då var det rakspår in o kolla valparna det är imponerande

Kommentarer
Postat av: Helena (Elins mamma)

Hej, vad fint ni skriver om Beyla och valparna (och hennes resa till att bli mamma). Och självklart pappa Nitro som varit med på ett hörn också. Ska bli spännande att följa er blogg om vad som händer och sker. Krama Beyla från mig:) Hälsn Helena

2013-03-13 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0