Mangenbaden sommaren 2013?

Hej! Jag har tänkt att nästa kennelläger för Källstugans kennel kommer att vara på Mangenbadens camping mellan Filipstad och Karlstad nästa sommar.  Har även hört mig för om Äventyr vill ha sitt läger samtidigt. Alltid kul med nya ansikten och vi kan fixa fler träningsgrupper. Har tänkt 4 dagar i slutet av juli (tre övernattningar). Janne har kontakter på Filipstads brukshkl och vi kan låna deras marker ca 5 -10 min från campingen. Fin, fin tallmo på Brattforsheden. På campingen finns stugor fr 300 kr/natt elplatser ca 240kr/natt, café, minigolf, Värmlands finaste sandstrand och även hundbad. Mkt barn och hundvänligt ställe:) 15 min från appellplan i Filipstad. Vad tycker ni?



Hundbadet



Brattforsheden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0