En vecka gamla

Nu har de firat sin första födelsedag, tiden går fort, det märks att de växer , de börjar få ansiktsmask allihop, de äter större portioner sover längre vilket ger B lite andrum så hon kan va social med oss andra lite då o då,men tro inte hon glömmer dem, rätt vad det är när vi är ute bär det iväg till trappen , då ska hon in på en snabb koll , sen kan hon gå ut igen o va med mig när jag plockar ved , ska försöka få med henne på en lite längre prommis idag, jag byter insulin nu o måste ju försöka röra mig som vanligt, vilket inte är lätt med nysnö över blankisen, tur man har Icebugkängor annars hade man väl krossat andra armbågen också, ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0