Skärtorsdag.

Allt väl med valparna , de blir stadigare o stadigare på fötterna, så matte tyckte det va dags o sätta ihop den stora valphagen så ine ngn rymmer, o de är nog inte fel, för de är framåt, jag på minner om att vi måste få in namn på era telningar ,det fattas ngn ännu(förutom mig själv - beslutsångest) men jag tror jag vet vem som ska få stanna hos mig , men det är inte säkert än men det vibbar lite extra när jag tittar på henne . tror ni inte jag lyckads paja bägge mina hörapparater, tar en månsd o få tillbaks dem o kostar 1500-2000 bra början på påsken, så ni får skriva stort för jag hör inte annars GLAD PÅSK ! nu får matte ta över pennan ett par dar för jag ska skjuta SM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade faktiskt bestämt namn innan de var födda, leder vi då?

2013-03-29 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0