I väntans tider!

Grytan mår toppen men ser ut som en tunna på fyra ben. Det här med fri utfodring och extra godsaker som de andra hundarna inte får är verkligen en bra ordning tycker Grytan. För det mesta ligger hon på köksgolvet, under matsalsbordet eller i  min säng och jäser. Valplådan ligger hon mer sällan i. Jag tror hon planerar att ha valparna under min säng...Hon vill inte gå ut särskilt mycket förutom på natten då det behövs minst en extra sväng för att lätta på trycket.

Valpningen borde ske någon gång fr om söndag. Efter som några kompisar som ska vara med på tävlingarna i Norrköping kommer att bo hos oss under helgen passar hon säkert på att sätta i gång då!  I värsta fall får jag väl köra ut alla till husvagnen så att de inte stör Grytan om det är dags redan på lördag (dag 58).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0