Bredbandet äntligen tillbaka!



Nu har jag äntligen bredband igen. ett åskväder slog ut våra ledningar i början på juli. Nu har dem grävt upp minst 300 meter vid flera olika tillfällen så till slut är vi tillbaka på nätet efter ca 6 veckor av strul.

Valparna har flyttat sedan länge och jag får bara positiva rapporter från deras olika hem. Jag har turen att även denna gång få sålt till jätte bra hem. Snart ses vi på valpträffen! Det ska bli mycket spännande. Tills dess får ni kika på fina bilder på Bessie (Bestla) och Brinna som Astrid och Maria skickat mig. Tack för bilderna!






 Bessie kollar in Faxes mat.



Bessie med fint halsband

Besssie sover tryggt i husvagnen med sina beskyddare mammas kusin Äventyrs Exodus och mammas halvbror Äventyrs Halifax


Bessie på snällt humör:)

Bessie med sina beskyddare Exodus och Faxe


Faxe och Bessie har dragkamp

Bästa kompisar redan. Tycker i alla fall Bessie:)

Bessie tuggar på platsmugg. Ser ut att vilja behålla den....

Öronstudie av Bessie vilka lurar!

Bessie vilar i mossan.

Bessie spårar

Bessie och Tappe med spårapport

Bessie och tuggleksak


Ocn nu fina bilder på Brinna!


Brinna med örat på svaj


Brinna med fotboll


Brinna gillar också föremål

inte bara bollar...


Lycklig valp med sitt byte!

Brinna har också stora lurar!


Brinna ser snart ut som en vuxen hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0