I väntans tider!

Grytan är riktigt tjock nu. Hon är på 59:onde dagen och ligger och snusar ganska mycket på trappen eller i min säng. Valplådan är uppmonterad och provbäddad - min säng är också provbäddad:)

Från och med i dag tempar jag henne flera gånger per dag men än så länge ingen temperatursänkning. Grytan tycker det är mysigt när jag pysslar med henne och viftar på svansen när jag tempar....hon är lite konstig.

Trots sin stora mage vill hon gärna busa lite och springer (vaggar) fram med bollar och annat kul i munnen medan de andra stolliga hundarna härjar i trädgården.

Aptiten har mattats sista dagarna och nu krävs lite spetsning för att alla tre-fyra målen mat om dagen ska slinka ned. De andra hundarna äe grymt avundsjuka. Grytan äter nog mycket bara för att hindra dem att få något.

Valparna rör sig i magen och verkar vara vid god vigör. Vi har mest förfrågningar på tikar så jag håller tummarna för att det inte bara blir massa söta pojkar.

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Men hur går det då???? E ju jättenyfiken!!!!

2009-05-06 @ 06:42:07
URL: http://123minsida.se/luddbollar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0