"FARMOR" PÅ BESÖK

I går kom Anna o titta på valparna o vi passa på o ta ut dem i köket för första gången , de gick runt o kolla in läget, nosade runt överallt, med svansen viftande högt uppe sen kastade de sig över "farmor" o tog henne med storm, de är verkligen jämna , den ena tiken är ngt mer eftertänksam men sen bär det iväg, bland hannarna är Carlsberg den förste fram men tätt följd av de övriga två.F-n vete om jag kan släppa dem för de är verkligen " mina" de har tagit en hel kammare i mitt hjärta, o jag tror de tog en
plats i ett till i går. När Anna o Nitro åkt hemåt o det blev lugnt så slocknade de allihop o sov i 4 timmar för att vakna vrålhungriga. Arre har visst kort minne i morse va det dags igen, fort fram för o se o Beyla "högg" som en kobra o drev ut han i köket med en serie markeringar så han va blöt i hela huvet efteråt, om han inte lär sig kan han nog komma o få riktigt med spö både av B o pila för gammeltanten kom sättande o skulle hjälpa till men jag han lugna ner det hela innan det spåra ur. efteråt va han låg o skämdes helt klart, jag får se till att han inte kan komma fram på det sättet mer utan att stänga honom ute .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0