o så va de bara fyra kvar

I går var en händelserik dag , först var det veterinärbesiktning , vaccination, chipsmärkning, sen hem o hämta sig från den omtumlande upplevelsen, vi passade på o väga dem o de visade sig vara tungviktare allihopa, de väger 9 kg o lite över det, De har ökat vikten 15ggr sen de föddes, inte illa . I går eftermiddag kom så Erik med sambo o "stal" en bit av mig med sig hem till Mjölby, det var dags för Clippa att lämna flocken, det är både roligt o vemodigt att se en av ens "barn" lämna en, nu är jag säker på att hon får det kanon i Mjölby o jag ska snart dit med Clinga så jag får snart se "ragatan" igen, i dag kommer Jenny o hämtar Cero o då kanske Beyla märker att flocken minskar , för clippa verkar hon inte sakna jag ser fram emot lägret i sommar då man får se alla igen hoppas jag , vilket drag det kan bi då

Kommentarer
Postat av: Anonym

I Mjölby är det fullt hus.
Lilla Clippa har fixat första dygnet med MVG.
Bilresor och veterinärbes. har gjort henne lite lagom mör. Nu ligger hon och laddar för sista "depåstoppet"
Måste lära mig att ta "power nap´s" som hon...

2013-05-08 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0